📢Client Update Notice

Sorry for the very delay in updating due to the wallet upgrade issue.
Client updates are scheduled in 2-3 days.
Some bugs, exception handling, and balance information can be added here.
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지갑 업그레이드 이슈로 업데이트가 매우 지연되어 죄송합니다.
2-3일 내로 클라이언트 업데이트가 예정되어 있습니다.
일부 버그 및 예외처리, 밸런스 내용이 이곳에 추가될 수 있습니다.
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ウォレットアップグレードの問題でアップデートが非常に遅れて申し訳ありません。
2~3日以内にクライアントアップデートが予定されています。
一部のバグや例外処理、バランス内容がここに追加される場合があります。

Dungeon NARAKA

  • Timed open type dungeon ‘Naraka’ content is added.
  • ‘Naraka’ consists of 30Lv., 40Lv, and 50Lv dungeons.
  • The entrance ticket to the Lv 30 dungeon ‘Sanjiba’ can be obtained through World Drop.
  • Tickets for the Lv 40 dungeon ‘Kalasutra’ can be obtained at ‘Sanjiba’.
  • Tickets for the Lv 50 dungeon ‘Samgata’ can be obtained from ‘Kalasutra’.
  • Each ticket is divided into 1-hour, 3-hour, solo and party.
  • If you obtain a party ticket, all party members can enter with one ticket.
  • Monster wave events occur at random times in ‘Naraka’.
  • During the wave event, buff items that can be powered up for a while are dropped.
  • Among wave monsters, sometimes there may be jackpot monsters.
  • A ‘Field Raid Boss’ may occasionally be summoned among wave monsters. The Raid Boss has 50% of the HP and rewards of the previous boss.
  • The main farming goal of ‘Naraka’ is to acquire materials for skill and skill rune settings to be added later.
  • You can enter ‘Naraka’ with an admission ticket at the Peace Zone of Rahan’s Minor.
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  • 시간제 오픈형 던전 ‘나라카’ 컨텐츠가 추가됩니다.
  • ‘나라카’는 30Lv., 40Lv, 50Lv 던전으로 구성됩니다.
  • 30Lv 던전 ‘산지바’의 입장권은 월드 드랍을 통해 얻을 수 있습니다.
  • 40Lv 던전 ‘칼라수트라’의 입장권은 ‘산지바’에서 획득 가능합니다.
  • 50Lv 던전 ‘삼가타’의 입장권은 ‘칼라수트라’에서 획득 가능합니다.
  • 각 입장권은 1시간제, 3시간제, 솔로, 파티로 나뉩니다.
  • 파티 입장권을 획득할 경우, 하나의 입장권으로 파티원 전원이 입장 가능합니다.
  • ‘나라카’에는 랜덤한 시간대에 몬스터 웨이브 이벤트가 발생됩니다.
  • 웨이브 이벤트 도중에는 잠시 동안 파워 업이 가능한 버프 아이템이 드랍됩니다.
  • 웨이브 몬스터 중에는 간혹 잭팟 몬스터가 있을 수 있습니다.
  • 웨이브 몬스터 중에 간혹 ‘필드 레이드 보스’가 소환될 수 있습니다. 해당 레이드 보스는 체력과 보상이 기존 보스의 50%로 책정되어 있습니다.
  • ‘나라카’의 주요 파밍 목표는 추후 추가될 스킬 및 스킬룬 세팅을 위한 재료 획득 입니다.
  • ‘나라카’는 라한영지의 피스존에서 입장권을 통해 입장 가능합니다.
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  • 時間制オープン型ダンジョン「ナラカ」コンテンツが追加されます。
  • 「ナラカ」は30Lv.、40Lv.、50Lvダンジョンで構成されます。
  • 30Lvダンジョン「サンジバ」の入場券はワールドドロップで入手できます。
  • 40Lvダンジョン「カラースーツラ」の入場券は「サンジバ」で獲得できます。
  • 50Lvダンジョン「謹んで」の入場券は「カラースーツラ」で獲得可能です。
  • 各入場券は1時間制、3時間制、ソロ、パーティーに分けられます。
  • パーティー入場券を獲得した場合、1つの入場券でパーティーメンバー全員が入場できます。
  • 「ナラカ」にはランダムな時間帯にモンスターウェーブイベントが発生します。
  • ウェーブイベントの途中には、しばらくパワーアップできるバフアイテムがドロップされます。
  • ウェーブモンスターの中にはたまにジャックポットモンスターがいることがあります。
  • ウェーブモンスターの中でたまに「フィールドレイドボス」が召喚されることがあります。 そのレイドボスは体力と報酬が既存のボスの50%に策定されています。
  • 「ナラカ」の主なファーミング目標は、今後追加されるスキル及びスキルルンセッティングのための材料獲得です。
  • 「ナラカ」はラハンヨンジのピースゾーンで入場券を通じて入場できます。

✅Tradable EXP/TP Bottle

  • Tradeable EXP / TP bottles are periodically distributed to XTO holders.
  • Each sapper can share the EXP / TP of the hero and account being equipped through the NPC in the magic workshop.
  • Bottles containing EXP and TP can be traded in the market for gold.
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  • 거래 가능한 EXP / TP 보틀이 XTO 홀더에게 주기적으로 배분 됩니다.
  • 각 공병은 마법 공방에서 NPC를 통해 장착 중인 영웅 및 계정의 EXP / TP를 나누어 담을 수 있습니다.
  • EXP 및 TP가 담긴 병은 마켓에서 골드로 거래가 가능하게 됩니다.
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  • 取引可能なEXP/TPボトルがXTOホルダーに周期的に配分されます。
  • 各工兵は魔法工房でNPCを通じて装着中の英雄およびアカウントのEXP/TPを分けて入れることができます。
  • EXPやTPが入ったボトルは、マーケットでゴールドでの取引が可能になります。

Target priority system

  • When you ‘lock’ a target, you can set the priority of the next target in settings.
  • If you uncheck the target setting list, the condition will be ignored and the next target will be selected.
  • If the target is not locked, nearby enemies are automatically selected.
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  • 타겟을 ‘락’했을 시, 다음 타겟의 우선순위를 설정에서 세팅할 수 있게 됩니다.
  • 타겟 세팅 목록에서 체크를 해제하면, 해당 조건을 무시하고 다음 타겟을 선택하게 됩니다.
  • 타겟을 잠그지 않은 경우, 근접한 적이 자동으로 선택됩니다.
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  • ターゲットを「ロック」した場合、次のターゲットの優先順位を設定でセットできるようになります。
  • ターゲット セット リストからチェックを解除すると、その条件を無視して次のターゲットを選択します。
  • ターゲットをロックしていない場合、近接した敵が自動的に選択されます。

Mining management and set effects

  • You can set NFT and equipment in the Profile > Mining Management tab.
  • The amount of gold that can be mined per day is determined by the base stat of the hero NFT.
  • A total of 4 such heroes can be registered.
  • A set effect is given when each hero’s base stats are summed up and a certain section is broken.
  • Weapons/Orbs are given the ability to increase your mining cap by n% at each level. Wearing higher tier gear will give you a higher daily mining cap.
  • Each time a weapon/orb’s set level is reached, a set effect is granted.
  • When the daily mining cap is reached, the item drop rate is also significantly reduced.
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  • 프로필 > 채굴관리 탭에서 NFT 및 장비를 세팅할 수 있습니다.
  • 영웅 NFT의 베이스 스탯에 따라 일일 채굴 가능 골드의 양이 정해집니다.
  • 이러한 영웅은 총 4명을 등록해 둘 수 있습니다.
  • 각 영웅의 베이스 스탯을 합산하여 특정 구간을 돌파할 경우 세트 효과가 부여됩니다.
  • 무기 / 오브에는 각 단계마다 채굴캡을 n%증가시키는 기능이 부여됩니다. 더 높은 단계의 장비를 착용하면 더 높은 일일 채굴캡을 얻게 됩니다.
  • 무기 / 오브의 세트 레벨을 도달할 때 마다 세트 효과가 부여됩니다.
  • 일일 채굴캡이 도달 되면 아이템 드랍률도 대폭 감소됩니다.
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  • プロフィール > マイニング管理タブでNFTおよび装備をセットできます。
  • 英雄NFTのベーススタットによって、一日採掘可能ゴールドの量が決まります。
  • これらのヒーローは合計4人登録しておくことができます。
  • 各ヒーローのベーススタットを合算して特定区間を突破した場合、セット効果が付与されます。
  • 武器/オブには、各段階ごとに採掘キャップをn%増加させる機能が付与されます。 より高いレベルの機器を着用すると、より高い毎日の採掘キャップが得られます。
  • 武器/オーブのセットレベルに到達するたびにセット効果が付与されます。
  • 毎日のマイニングキャップに到達すると、アイテムドロップ率も大幅に減少します。

ETC

  • Add Chinese to language settings
  • Delete some features in all fields
  • Depending on the enchantment level of the equipment, the amount of by-products obtainable when the equipment is destroyed increases.
  • Significantly reduced amount of gold that can be swapped per day (0TP or more: 50XTO / 50,000TP or more: 100 XTO / 150,000TP or more: 250XTO / 300,000TP or more: 500XTO)
  • Slightly increased the drop rate of equipment items that previously had a reduced drop rate
  • Map 5, 6 raid boss HP increase
  • Level cap increased to 50
  • Accordingly, each skill level cap was increased to Lv.50, and the buff skill level cap was increased to Lv.45.
  • Relaxation of eligibility conditions for entering the PK Leverage Zone.
  • Add warning pop-up when entering PK leverage zone
  • Entry level applied from map 2 (maximum hero level in the account)
  • Added an exception so that if PK level is accumulated, you cannot switch heroes for n minutes per PK level.
  • Fixed a bug where you could switch heroes when a character dies.
  • Regardless of whether it’s a peace zone or not, the use of ‘Market’, ‘Clientelas Club’, and ‘Arena Waiting Room’ is disabled in PK Leverage Zone & Dungeon.
  • When selling/purchasing an item in the ‘Market’, the initial value of the quantity input panel is displayed as the maximum value of the item.
  • Fixed a bug where the target could not be captured in the arena waiting room
  • Fixed a bug where a draw was judged when the ‘Exit’ button was pressed in a very short time during Arena Matching
  • Fixed MP recharge bug
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  • 언어 설정에 중국어 추가
  • 모든 필드 내 일부 지형 지물 삭제
  • 장비 인챈트 수치에 따라 장비가 파괴되었을 시 획득 가능한 부산물의 양 증가
  • 하루 스왑 가능한 골드 양 대폭 축소 ( 0TP 이상 : 50XTO / 50,000TP 이상 : 100 XTO / 150,000TP 이상 : 250XTO / 300,000TP 이상 : 500XTO )
  • 맵 5, 6 레이드 보스의 HP 상향
  • 고블린 광산, 아가데 신전의 상위 몬스터 난이도 상향
  • 최대 성장캡을 Lv.50으로 상향 ( 던전 레벨 )
  • 이에 맞추어 각 스킬 레벨캡을 Lv.50으로 상향, 버프 스킬 레벨캡을 Lv.45까지 상향
  • PK 레버리지존 입장 자격 조건 완화
  • PK 레버리지존 입장 시 경고 팝업 추가
  • 맵2부터 입장 레벨 적용 ( 계정 내 영웅 최대레벨 )
  • PK 레벨이 쌓였을 시, PK 레벨 당 n분 동안 영웅을 교체 할 수 없도록 예외처리 추가
  • 캐릭터 사망 시 영웅을 교체할 수 있던 버그 수정
  • PK 레버리지존 & 던전 에서는 피스존 여부에 관계없이 ‘마켓’ , ‘클리엔텔라스 클럽’ , ‘아레나 대기방’ 이용이 불가해집니다.
  • ‘마켓’에 아이템 판매/구매 시, 수량 입력 패널 초기값이 해당 아이템의 최대값으로 표시됩니다.
  • 아레나 대기방에서 타겟이 잡히지 않던 버그 수정
  • 아레나 매칭 시 매우 빠른 시간 안에 ‘나가기’버튼을 눌렀을 경우 무승부 판정이 나던 버그 수정
  • MP 재충전 버그 수정
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  • 言語設定に中国語を追加
  • すべてのフィールド内のいくつかの地形地を削除します
  • 装備インチャント数値によって装備が破壊された場合、獲得可能な副産物の量が増加
  • 一日スワップ可能なゴールド量の大幅縮小(0TP以上:50XTO/50,000TP以上:100XTO/150,000TP以上:250XTO/300,000TP以上:500XTO)
  • 以前ドロップ率が減少していた装備アイテムのドロップ率を小幅に上昇
  • マップ5、6レイドボスのHPアップ
  • レベルキャップ50にアップ
  • これに合わせて各スキルレベルキャップをLv。50に引き上げ、バフスキルレベルキャップをLv。45まで上向き
  • PKレバレッジゾーン入場資格条件緩和
  • マップ2から入場レベル適用 (アカウント内の英雄最大レベル)
  • PKレベルが蓄積した場合、PKレベルごとにn分間ヒーローを交換できないように例外処理を追加しました。
  • キャラクターが死亡した際にヒーローを交換できるバグを修正しました。
  • PKレバレッジゾーン&ダンジョンでは、ピースゾーンかどうかに関係なく、「マーケット」、「クリエンテルクラブ」、「アリーナ待機室」の利用が不可能となります。
  • 「マーケット」にアイテムを販売/購入すると、数量入力パネルの初期値が該当アイテムの最大値として表示されます。
  • アリーナ待合室でターゲットがつかなかったバグ修正
  • アリーナマッチング時、非常に早い時間内に「出る」ボタンを押した場合、引き分けと判定されたバグ修正
  • MP再充電バグ修正

Item Changes

  • Significant relaxation of equipment equipable level requirements. Changed the mercenary certificate to a tradable item.
  • Increased the equipment destruction protection probability of the Protection Rune Lv.3 from 60% to 80%.
  • Increased the recovery amount of Summon HP Potion Lv.3 from 600,000 to 700,000.
  • Increased the recovery amount of Summon HP Potion Lv.4 from 1,200,000 to 2,500,000.
  • Decreased the recovery amount of Beginner HP Potion from 30,000 to 20,000 and decreased the cooldown from 8 to 6.
  • Decreased the recovery amount of Beginner MP Potion from 25,000 to 15,000 and decreased the cooldown from 8 to 6.
  • Decreased the recovery amount of Adventurer HP Potion from 100,000 to 80,000 and decreased the cooldown from 12 to 10.
  • Decreased the recovery amount of Adventurer MP Potion from 70,000 to 60,000 and decreased the cooldown from 12 to 10.
  • Increased the recovery amount of Advanced HP / MP Potions by 50,000 each and decreased the cooldown from 14 to 12.
  • Increased the recovery amount of Magic HP Potion from 700,000 to 1,000,000 and decreased the cooldown from 16 to 14.
  • Increased the recovery amount of Magic MP Potion from 500,000 to 700,000 and decreased the cooldown from 16 to 14.
  • Decreased the damage reduction buff value of ‘Lizard Tail Soup’ from 10 to 7.
  • Decreased the damage reduction buff value of ‘humbaba’s Lunchbox’ from 15 to 10.

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  • 장비 장착 가능 레벨 대폭 완화
  • 용병 증서를 거래 가능 아이템으로 변경
  • 보호의 룬 Lv.3의 장비 파괴 보호 확률을 60% > 80%로 상향
  • 소환수 HP포션 Lv.3의 회복량을 600,000 > 700,000 로 상향
  • 소환수 HP포션 Lv.4의 회복량을 1,200,000 > 2,500,000 로 상향
  • 초급 HP 포션 회복량을 30,000 > 20,000 으로 하향, 쿨타임을 8 > 6으로 감소
  • 초급 MP 포션 회복량을 25,000 > 15,000 으로 하향, 쿨타임을 8 > 6으로 감소
  • 모험가 HP 포션 회복량을 100,000 > 80,000 으로 하향, 쿨타임을 12 > 10으로 감소
  • 모험가 MP 포션 회복량을 70,000 > 60,000 으로 하향, 쿨타임을 12 > 10으로 감소
  • 고급 HP / MP 포션 회복량을 각각 50,000씩 증가, 쿨타임을 14 > 12로 감소
  • 마법의 HP 포션 회복량을 700,000 > 1,000,000 으로 상향, 쿨타임을 16 > 14로 감소
  • 마법의 MP 포션 회복량을 500,000 > 700,000 으로 상향, 쿨타임을 16 > 14로 감소
  • ‘도마뱀 꼬리 스프’의 데미지 감소 버프값을 10 > 7 로 감소
  • ‘훔바바의 도시락’의 데미지 감소 버프값을 15 > 10 으로 감소
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  • 装備装着可能レベルを大幅に緩和
  • 傭兵証書を取引可能アイテムに変更
  • 保護のルーンLv。3の装備破壊保護確率を60%>80%に引き上げる
  • 召喚数HPポーションLv.3の回復量を600,000 > 700,000 に上方修正
  • 召喚手HPポーションLv。4 の回復量を 1,200,000 > 2,500,000 に上方修正
  • 初級HPポーション回復量を30,000 > 20,000 に下げ、クールタイムを8 > 6 に減少
  • 初級MPポーション回復量を25,000 > 15,000 に下げ、クールタイムを8 > 6 に減少
  • 冒険家HPポーション回復量を100,000 > 80,000 に下げ、クールタイムを12 > 10 に減少
  • 冒険家MPポーションの回復量を70,000 > 60,000 に下げ、クールタイムを12 > 10 に減少
  • 高級HP/MPポーション回復量をそれぞれ50,000ずつ増加、クールタイムを14 > 12に減少
  • 魔法のHPポーション回復量を700,000 > 1,000,000に引き上げ、クルタ林を16 > 14 に減少
  • 魔法のMPポーション回復量を500,000 > 700,000 に引き上げ、クールタイムを16 > 14 に減少
  • ‘リザードテールスプレー’のダメージ減少バフ値を10から7に減少させました。
  • ‘フンババの弁当’のダメージ減少バフ値を15から10に減少させました。

Balance

  • The range of ‘Sinking’ and ‘Black Light’ skills has been increased from 2.2 to 2.5, and the stun duration has been increased from 1.4s to 1.5s.
  • The duration of the ‘Salt Flower’ skill has been decreased from 1.5s to 1.3s, and the area of effect per shot has been decreased from 1.5 to 1.3.
  • Fixed a bug that prevented opponents from using their skills during the corrosion debuff time in the ‘Salt Flower’ skill.
  • The base attack power of the ‘Awakening Despair’ and ‘Poisonous weed’ skills has been increased from 50 to 60.
  • Fixed a bug where the cooldown of the ‘Extocium’ skill was not set to knockback type 2.3s (changed from 0.8s to 2.3s), increased skill reload time from 7.5s to 9s, increased ammo count from 2 to 3, increased SAP reflection rate from 41% to 45%, and changed FX.
  • The base attack power of the ‘Wandering’ and ‘Rush’ skills has been increased from 720 to 770.
  • The base attack power of the ‘Annihilation’ skill has been increased from 270 to 273.
  • After using ‘Ishtar’s Gate’, the buff application time has been increased from 8s to 12s.
  • The base movement speed of the ‘Little Demon’ skill has been increased from 15.5% to 16%.
  • The ‘Meditation’ skill’s damage reduction feature of 20% has been changed to a damage increase feature of 32%.
  • The application time of the ‘Blessing of Flower’ has been decreased from 60s to 58s.
  • Fixed a bug in the ‘Healing Waters’ where status abnormality immunity did not last for 10 seconds and was only applied once.
  • The projectile range of the ‘Spirit’ skill has been shortened from 12 to 10.
  • The number of projectiles of the ‘Spirit’ skill has been decreased from 6 to 5, and the base attack power has been increased from 156 to 190.
  • Increased the HP and attack power of all summoned skills possessed by heroes.
  • The HP reflection rate of the ‘Three little pigs’ skill has been increased from 205% to 235%.
  • Decreased the damage of the ‘Blizzard’ skill from 150 to 130, increased the hit interval from 0.2 to 0.1, expanded the range per bullet from 2 to 2.5, increased ammo count from 2 to 3, increased skill reload time from 8 to 9, and changed FX.
  • Adjusted the cooldown of all ‘Stun’ skills to 2.3s (including Cannon Rush).
  • Reduced the stun time of ‘Lullaby’ from 1.1s to 1s.
  • Increased the skill reload time of ‘Normal Attack’ from 1.8s to 2s.
  • Reduced the base damage reduction value of ‘Great Conqueror’ skill from 23 to 20, decreased the increase rate per level up from 2.2 to 2%, increased the cooldown from 28 to 30.
  • Decreased the increase rate per level up for damage reduction of ‘Blessing of Tammuz’ skill from 2.2% to 2%.
  • Decreased the increase rate per level up for damage reduction of ‘Wave’ skill from 2.2% to 2%.
  • Increased the SAP reflection rate of ‘Burst Shot’ from 12% to 14%.
  • Changed the consumption of buff type skills that consume MP per second to a uniform 0.7%.
  • Changed the consumption of buff type skills that consume HP per second to a uniform 0.4%.
  • Increased SAP increase rate per upgrade of non-stun offensive skills from 10% to 11%
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  • ‘침몰’ , ‘흑광’ 스킬의 범위를 2.2 > 2.5로 상향, 스턴시간을 1.4s > 1.5s로 상향
  • ‘소금꽃’ 유지시간을 1.5s > 1.3s로 하향, 탄당 범위를 1.5 > 1.3으로 하향
  • ‘소금꽃’ 스킬에서 부식 디버프 시간동안 상대방이 스킬을 사용할 수 없던 버그 수정
  • ‘깨어나는 절망’, ‘독초’ 스킬의 기본공격력을 50 > 60으로 상향
  • ‘불사’ 스킬의 지속시간을 7s > 7.5s로 상향
  • ‘엑스토시움’ 스킬의 쿨타임이 넉백류 2.3s로 지정되어 있지 않던 버그 수정 ( 0.8s > 2.3s ), 스킬 리로드타임을 7.5s > 8s로 증가, ammo count를 2 > 3으로 증가, SAP 반영률을 41% > 45%로 상향, 스킬 리로드타임을 8 > 9로 증가, FX 변경
  • ‘유랑’ , ‘돌격’ 스킬의 기본 공격력을 720 > 770으로 상향
  • ‘섬멸’ 스킬의 기본 공격력을 270 > 273으로 상향
  • ‘이슈타르의 문’ 사용 후 버프 적용 시간을 8s > 12s로 상향
  • ‘장난꾸러기’ 스킬의 이동속도 기본값을 15.5% > 16%로 상향
  • ‘명상’ 스킬의 데미지 감소 20% 기능을 데미지 증가 32% 기능으로 변경
  • ‘축복의 꽃’ 적용 시간을 60s > 58s로 하향
  • ‘물의 치유’ 사용 시, 상태이상 면역이 10초 동안 유지되지 않고, 1회만 적용되었던 버그 수정
  • ‘정령’ 스킬의 발사체 거리 12 > 10으로 단축
  • ‘정령’ 스킬의 발사체 개수를 6 > 5로 줄이고, 기본 공격력을 156 > 190으로 증가
  • 영웅이 가진 소환스킬 일괄 HP 및 공격력 상향
  • ‘아기돼지’ 스킬의 HP 반영률을 205% > 235%로 상향
  • ‘블리자드’ 스킬의 데미지를 150 > 130으로 하향, 타격 인터벌을 0.2 > 0.1로 상향, 탄당 범위를 2 > 2.5로 상향, ammo count를 2 > 3으로 증가, 스킬 리로드타임을 8 > 9로 증가, FX 변경
  • ‘스턴’ 스킬들 일괄 2.3s 로 쿨타임 조정 ( 캐논러시 등도 포함 )
  • ‘자장가’ 의 스턴시간 1.1s > 1s로 하향
  • ‘일반공격’의 스킬 리로드타임을 1.8s > 2s로 증가
  • ‘위대한 정복자’ 스킬의 데미지 감소 기본값을 23 > 20으로 감소, 레벨업 당 상승률을 2.2 > 2%로 감소, 쿨타임 28 > 30으로 증가
  • ‘탐무즈의 축복’ 스킬의 데미지 감소에 대한 레벨업 당 상승률을 2.2 > 2%로 감소
  • ‘파도’ 스킬의 데미지 감소에 대한 레벨업 당 상승률을 2.2 > 2%로 감소
  • ‘버스트샷’의 SAP 반영률을 12% > 14%로 증가, 리로드 타임을 7 > 8s로 증가
  • 1초당 MP를 소모하는 버프타입 스킬들의 소모량을 일괄 0.7%로 변경
  • 1초당 HP를 소모하는 버프타입 스킬들의 소모량을 일괄 0.4%로 변경
  • 스턴 없는 공격형 스킬의 업그레이드 당 SAP 상승률을 10% > 11%로 증가
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  • 「沈没」、「黒光」スキルの範囲を2.2 > 2.5 に引き上げ、スターン時間を1.4 s > 1.5 s に引き上げる
  • 「塩の花」の維持時間を1.5s > 1.3sに下げ、弾当たり範囲を1.5 > 1.3に下げる
  • 「塩の花」スキルで腐食デバフ時間中に相手がスキルを使用できなかったバグ修正
  • 「目覚める絶望」、「毒草」スキルの基本攻撃力を50 > 60に引き上げる
  • 「不死」スキルの持続時間を7s > 7.5sにアップ
  • 「エクストシウム」スキルのクールタイムがノックバック類2.3sに指定されていなかったバグ修正(0.8s > 2.3s)、スキルリロードタイムを7.5s > 8sに増加、ammo countを2 > 3に増加、SAP反映率を41% > 45%に引き上げ、スキルリロードタイムを8 > 9に増加、FX変更
  • 「流浪」「突撃」スキルの基本攻撃力を720 > 770に上方修正
  • 「殲滅」スキルの基本攻撃力を270 > 273でロー·アップ
  • 「イシュタールの扉」使用後、バフ適用時間を8s > 12sに上方修正
  • 「いたずらっ子」スキルの移動速度のデフォルト値を15.5% > 16%に引き上げ
  • 「瞑想」スキルのダメージ減少20%機能をダメージ増加32%機能に変更
  • 「祝福の花」の適用時間を60s>58sに下方修正
  • 「水の治癒」を使用する場合、状態異常免疫が10秒間維持されず、1回だけ適用されていたバグ修正
  • 「精霊」スキルの発射体距離を12>10に短縮
  • 「精霊」スキルの発射体数を6>5に減らし、基本攻撃力を156>190に増加
  • 英雄の持つ召喚スキル一括HP及び攻撃力アップ
  • 「子豚」スキルのHP反映率を205% > 235%に上方修正
  • 「ブリザード」スキルのダメージを150 > 130 に下げ、打撃インターバルを 0.2 > 0.1 に引き上げ、弾当たり範囲を 2 > 2.5 に引き上げ、ammo count を 2 > 3 に増加、スキルリロードタイムを 8 > 9 に増加、FX 変更
  • すべての’スタン’スキルのクールダウンを2.3sに調整しました(キャノンラッシュも含む)。
  • ‘子守唄’のスタン時間を1.1sから1sに下げました。
  • ‘通常攻撃’のスキルリロード時間を1.8sから2sに増やし。
  • ‘偉大なる征服者’スキルのダメージ減少基本値を23から20に減らし、レベルアップごとの上昇率を2.2%から2%に減らし、クールダウンを28から30に増やしました。
  • ‘タムズの祝福’スキルのダメージ減少に対するレベルアップごとの上昇率を2.2%から2%に減らしました。
  • ‘波’スキルのダメージ減少に対するレベルアップごとの上昇率を2.2%から2%に減らしました。
  • ‘バーストショット’のSAP反映率を12%から14%に上昇させました。
  • 秒あたりのMPを消費するバフタイプのスキルの消費量を一律0.7%に変更しました。
  • 秒あたりのHPを消費するバフタイプのスキルの消費量を一律0.4%に変更しました。
  • スタンレス攻撃型スキルのアップグレードあたりのSAP上昇率を10%>11%に増加

Primary Stat Balance

  • The impact of the CON stat on HP has been reduced from 1900 to 1850.
  • The impact of the WIS stat on MP has been reduced from 2100 to 2050.
  • The impact of the DEX stat on CP has been increased from 90 to 95, and the impact on SCP has been increased from 75 to 80.
  • The impact of the STR stat on AP has been reduced from 120 to 110, and the impact on movement speed has been reduced from 27 to 22.
  • The impact of the INT stat on SAP has been increased from 170 to 175.
  • The impact of the WIS stat on SCB has been increased from 90 to 100, the impact on SCP has been increased from 50 to 60, and the impact on movement speed has been increased from 15 to 17.
  • The impact of the CHA stat on CR has been reduced from 120 to 110.
    💠
  • CON 스탯이 HP에 미치는 영향을 1900 > 1850으로 감소
  • WIS 스탯이 MP에 미치는 영향을 2100 > 2050으로 감소
  • DEX 스탯이 CP에 미치는 영향을 90 > 95로 증가, SCP에 미치는 영향을 75 > 80으로 증가
  • STR 스탯이 AP에 미치는 영향을 120 > 110 으로 감소, 이동속도에 미치는 영향을 27 > 22으로 감소
  • INT 스탯이 SAP에 미치는 영향을 170 > 175 로 증가
  • WIS 스탯이 SCB에 미치는 영향을 90 > 100 으로 증가, SCP에 미치는 영향을 50 > 60으로 증가, 이동속도에 미치는 영향을 15 > 17로 증가
  • CHA 스탯이 CR에 미치는 영향을 120 > 110 으로 감소
    💠
  • CONステータスがHPに与える影響が1900から1850に減少しました。
  • WISステータスがMPに与える影響が2100から2050に減少しました。
  • DEXステータスがCPに与える影響が90から95に増加し、SCPに与える影響が75から80に増加しました。
  • STRステータスがAPに与える影響が120から110に減少し、移動速度に与える影響が27から22に減少しました。
  • INTステータスがSAPに与える影響が170から175に増加しました。
  • WISステータスがSCBに与える影響が90から100に増加し、SCPに与える影響が50から60に増加し、移動速度に与える影響が15から17に増加しました。
  • CHAステータスがCRに与える影響が120から110に減少しました。


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